1e dag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

1e dag

Blijf op de hoogte en volg Lisan

30 Januari 2016 | Spanje, Málaga

Vandaag ben ik aangekomen in Malaga, Spanje.
Brian is me van het vliegveld komen ophalen en heeft me naar ons appartement gebracht. Op weg naar het appartement heeft hij al van alles vertelt over het dorpje waar ik zit en hoe het allemaal een beetje werkt.
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben als ik maandag kan beginnen met mijn stage. Ik vind het namelijk heerlijk dat ik morgen nog een dag vrij heb om alles een beetje te verkennen, maar de twee meiden die al in het appartement zitten moeten morgen beide werken en ben ik dus de hele dag alleen.
Morgen avond komt mijn kamergenoot hopen dat het een beetje klikt zodat we er een mooie drie maanden van kunnen maken.

  • 30 Januari 2016 - 20:54

    Rowan:

    Hey lieve schat, fijn dat je goed bent aangekomen en dat je goed bent opgevangen. Ik hoop dat je een leuk kamergenootje krijgt...zijn de meiden die er al zitten ook leuk? Geniet morgen lekker van het goede weer! Xxx

  • 31 Januari 2016 - 19:41

    Mama:

    Hé moppie,

    Zag net je foto's op facebook. Prachtige plek en lekker weer zo te zien.
    Heb je al kennis gemaakt met de 2 andere meiden?

    Mooie wandeling gemaakt, zag ik. Misschien een keer een foto van het appartement, zodat we weten waar we moeten zijn straks....;)

    Fijne avond en morgen succes met werken. Heerlijk met al die doggies die je kunt helpen.

    Misschien zie ik je wel een keer op Skype als je tijd en zin hebt.

    Xxxx Mams. Dag kanjer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 3593

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: