werkdag 5 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu werkdag 5 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

werkdag 5

Blijf op de hoogte en volg Lisan

07 Februari 2016 | Spanje, Málaga

na twee heerlijke vrije dagen, waarin Linda en ik één dag met de bus naar Malaga geweest. dit was een reis van een uur maar het was wel heel erg leuk. vandaag weer lekker aan het werk geweest. ik heb vandaag samen met Linda sectie een weer helemaal schoon gemaakt. toen we daar mee klaar waren, hebben we de honden te eten gegeven en zijn toen zelf ook pauze gaan houden. na de pauze hebben we de honden die medicatie meten hebben, de medicatie gegeven en hebben toen nog even met de hondjes geknuffeld. rond kwart voor één zijn we weer pauze gaan houden. toen we terug kwamen van de pauze zijn de Galgo's naar et veld gegaan en hebben we de voerbakken afgewassen. tegen de tijd dat we daar mee klaar waren, kwamen de Galgo's terug en is sectie drie naar het veld gegaan. hier zijn we mee meegeweest en hebben flink met de honden gespeeld en geknuffeld. ze leven allemaal zo erg op als ze op het veld los rond mogen lopen en dat is echt mooi om te zien. er loopt een hond bij die veel weg heeft van een Amerikaanse Stafford, ze heet Samba, ze heeft een hele tijd bij mij op het veld gezeten en geknuffeld <3. Na ongeveer een uurtje zijn de honden terug gegaan naar de sectie en zijn we begonnen aan de tweede schoonmaak. toen wij bezig waren met de schoonmaak is Jessica met Gisel gaan lopen. Gisel is de hond die Jessica mee naar huis neemt als ze klaar is met haar stage. ze was in het begin heel erg bang, maar je ziet haar met de dag groeien en aanhankelijker worden naar mensen en daar doe je het uiteindelijk ook voor. toen we klaar waren met de tweede schoonmaak was er nog wat tijd over en heb ik met een aantal van mijn favoriete hondjes geknuffeld. toen het vijf uur was mochten we naar huis. we hadden het geluk dat we niet hoefde te lopen want Kara, een Belgisch meisje dat een aantal dagen is komen helpen. heeft ons thuis afgezet. toen eten en vanavond lekker op tijd naar bed want we moeten nog 4 dagen werken.