werkdag 10 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu werkdag 10 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

werkdag 10

Blijf op de hoogte en volg Lisan

15 Februari 2016 | Spanje, Málaga

Vandaag was een zware dag. Ik heb helaas niet kunnen slapen vannacht, dit mede door de storm en door dat ik het zwaar had om hier te zijn. Ik heb al die tijd niet echt last gehad van heimwee maar gisteren was het wel zo. Maar ja we hadden weer een nieuwe dag voor de boeg dus we zijn er tegen aan gegaan. Het waaide wel enorm en het is flink afgekoeld de afgelopen twee dagen. Het werk is eigenlijk dagelijks hetzelfde dus ik zal niet meer elke dg blijven schrijven wat ik heb gedaan als het een normale dag was. We zijn weer begonnen met de secties te poetsen en toen was het pauze. ’s Morgens is sectie drie wel al naar het veld geweest zodat er meer honden naar het veld konden vandaag. Hierna zijn we pauze gaan houden. Na de pauze hebben we de honden gevoerd en is sectie twee naar het veld geweest. Net voordat we terug wilden gaan ging het helaas wel mis. Twee honden vlogen een andere hond aan en doordat ze zo begon te janken zijn er nog tien honen op haar afgevlogen. We hebben toen alles snel terug gestuurd naar de sectie en ik heb de hond gecontroleerd op verwondingen. Ze had twee kleine krasjes aan beide kanten van haar nek, maar niets ernstigs. Toen dit allemaal achter de rug was zijn we gaan eten en kwam Ines met leuk nieuws. We krijgen een nestje herdershonden. Ze hadden een reu en een teef die beide nog niet waren geholpen bij elkaar gezet en daar komen natuurlijk kleintjes van. Over 15 dagen moet ze bevallen. Na de pauze heb ik Linda geholpen met het wassen van een Jack Russel die morgen op vlucht gaat. Het was nogal een stresskip waardoor ze zichzelf op zou hangen aan de riem als ik haar niet had vast gehouden. Toen de hond was gewassen kreeg ze een riem om en moest ze bij de rest van de honden die morgen gaan vliegen. Toen dat gebeurd was hebben Lonneke en ik de voerbakken afgewassen en zijn met Timon, Pumba en Hennah naar het veld geweest aan de riem. Daar hebben we ze los gelaten. Deze honden gaan echt nooit naar het veld en het was leuk om te zien hoe ze opleven. Toen we ze hebben terug gezet hebben we de tweede schoonmaak gedaan en kwam Angelique met het verrassende nieuws dat er nog een andere hond zwanger was. Zij is zwanger binnen gekomen uit en dodingsstation en hoever ze al is wordt morgen bepaald. Ton we bezig waren met de tweede schoonmaak zag ik dat de waterbak bij Olav helemaal leeg was. Ik heb deze gevuld en hij heeft hem toen weer helemaal leeggedronken. Hij kreeg helemaal een opgezette buik, dit heb ik gemeld bij Lisa en de dierenarts zou er morgen naar kijken. Ik hoop niet dat het heel ernstig is want Olav is echt een enorm lieve hond. Tegen de tijd dat alles klaar was, werd het zo’n slecht weer dat Fabienne ( de eigenaresse) het niet prettig vond om ons nog naar huis te laten lopen en heeft ze vervoer geregeld waardoor iedereen naar huis kon worden gebracht. Dat was wel een prettig einde van de werkdag. U zijn we bezig met een volksverhuizing in ons huis. Lindsay heeft namelijk enorme last van haar stof allergie waardoor we de hele kamer aan het poetsen zijn en zij dus beneden moet slapen zodat we morgen het laatste kunnen doen. ik hoop dat ik vanavond beter slaap. En zoals eerder gezegd zal ik niet elke dag meer iets op de site zetten alleen als er bijzondere dingen gebeuren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 3595

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: