laatste week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

laatste week

Blijf op de hoogte en volg Lisan

10 April 2016 | Spanje, Málaga

en dan is het bijna zover, nog twee dagen werken en dan zit het er alweer op. er is in de afgelopen weken niet veel gebeurd op het werk, er zijn weinig veranderingen geweest of dingen voorgevallen waarover ik kon schrijven.
Eén ding wat wel is gebeurd waar ik het wat moeilijk mee heb gehad is dat Nills is overleden. ze was een kruising met een Cane Corso. ze was heel mager toen ze bij ons werd binnen gebracht. ze heeft anderhalve week bij mij op de sectie gestaan waar ik goed op haar heb kunnen letten en haar drie keer per dag eten heb kunnen geven. na deze tijd is ze samen met nog twee andere honden in een ander hok gezet omdat zij allen zeer mager waren en zo kon er een extra oogje in het zeil gehouden worden. na twee dagen kreeg ze een aanval, het leek alsof ze iets had gegeten wat dwars zat in haar keel. ze was ook al haar eigen tong aan het inslikken. gelukkig was de dierenars aanwezig en hebben ze snel gehandeld door de tong terug te halen. ze dachten aan een epileptische aanval, maar voor de zekerheid wilden ze toch naar de kliniek rijden ter controle. de dag daarna kreeg ik te horen dat ze haar die avond nog hebben laten inslapen want ze kon niet meer recht staan. er zat niks in haar keel en alles leek normaal tot ze een foto hadden gemaakt van haar hoofd en toen bleek het dat ze een hersentumor had. het doet pijn om een hond waar je zo hard voor hebt gevochten te laten gaan , maar helaas hoort het erbij.
afgelopen week zijn mijn ouders op bezoek geweest en zijn ook langs geweest bij het bedrijf. in deze week heb ik niet veel gewerkt.
en nu heb ik er alweer drie dagen opzitten. het is twee dagen hard werken geweest want we waren maar met twee stagiaires. daarnaast hadden we vrijdag het probleem dat ik om kwar voor vijf nog wat honden voor een tweede keer voer omdat zij wat mager zijn, helaas is dit uitgevallen in een ruzie tussen twee honden. truka had een gat onder bij haar keel zitten en op haar wang. de dierenarts was niet meer aanwezig maar fabiënne was er wel en die heeft meteen met mij en een andere stagiaire de wond ontsmet en gekeken of er niets ergers aan de hand was. nu staat Truka alleen op het grote plein op mijn sectie.

vandaag ging het wel weer wat rustiger aan. ik ben vandaag wel in mijn hand gebeten, maar dit was mijn eigen schuld de hond die Truka had aangevallen viel uit tegen een hond die ik aan het knuffelen was en in plaats van dat deze hond terug uitvalt naar hem, viel hij uit naar mij. het is niets ernstigs. alleen een tandje in mijn hand gehad maar het zal wel dik en blauw worden :p
nu nog twee dagen werken, morgen wordt niet zo erg want dan zijn we met vier stagiaires, maar dinsdag ben ik maar alleen dus dat wordt even aanpoten. maarja zoals ze thuis zeggen: je hebt maar twee handjes meer kun je niet doen. helaas gaat het de komende twee dagen ook regenen dus de hemel huilt ook dat ik vertrek. ik ga het wel moeilijk rijgen met afscheid nemen. vooral van Noxy ze is toch echt mijn hondje geworden. ze luistert zo goed naar me, weet precies wat wel en niet mag en ze is zo lief tegen mij. naar andere kan ze wat lelijk doen maar ze is zo aan mij gewend dat ik het heel moeilijk vind om haar achter te laten.

nog vijf dagen en dan ben ik weer thuis. spreek jullie dan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 895
Totaal aantal bezoekers 3591

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: