3e werkdag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu 3e werkdag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

3e werkdag

Blijf op de hoogte en volg Lisan

03 Februari 2016 | Spanje, Málaga

We zijn eerst naar de refugio gelopen en toen zijn we gestart met poetsen. Ik ben begonnen met het poesten van sectie 1. Nadat ik het straatje af had gepoetst wilde ik beginnen aan het plein. Ik heb de vier kleine hokken meteen kunnen poetsen, maar toen ik wilden beginnen aan het grote hok ben ik moeten stoppen. Dit kwam omdat de dierenarts twee honden had die hij ergens kwijt moest en had ze dus bij mij op het terrein gezet. Nou was dit op zich geen grote ramp alleen kwam ik achter te lopen met het poetsen en het voeren. Ik moest dus wachten maar dit was geen ramp want de honden die hij bij mij had gezet waren een labrador en een mastiff. De mastiff is echt een knuffelhond die echt om aandacht komt vragen. Aangezien ik niet verder kon en Linda op zich al redelijk op weg was in sectie drie zijn we even pauze gaan houden. Na de pauze hebben we de honden te eten gegeven en ben ik uiteindelijk verder kunnen gaan met poetsen omdat we de honden hebben kunnen verplaatsen. Tegen de tijd dat we klaar waren met voeren en met poetsen was het half twee en dus de hoogste tijd om te gaan eten. Na de lunch hebben we de voerbakken van de honden afgewassen en hebben we de tweede schoonmaak gedaan. Tijdens deze schoonmaak was er een hond uit haar hok ontsnapt en wilde niet terug in haar hok. Ze was zo bang dat ze in een ‘huisje’ was gaan zitten en er niet meer uit durfde. Steven heeft haar er met veel moeite uit kunnen krijgen en haar weer terug gezet in het hok waar ze hoorde te staan. Gedurende de dag is sectie drie ook nog even naar het veld geweest om wat energie te verbranden. Tijdens deze dag is één van de honden flink in haar oor gebeten. Dit bloedde als een rund en had eigenlijk dicht gebrand moeten worden. Helaas wilde de dierenarts er net van weten en hebben ze er een verbandje om gedaan en er druk op gehouden om het bloeden te stoppen. Nadat we klaar waren met de tweede poetsronde was het al weer zo laat dat ik Linda heb geholpen met het opsluiten van de galgo’s en het aantrekken van de jasjes voor ’s nachts. Tegen de tijd dat alles in de hokken en dergelijke zat was het vijf uur en tijd om naar huis te gaan. Linda en ik zijn eerst nog langs de super markt afgelopen voor wat kleine boodschapjes en toen we thuis waren heb ik lekker makkelijk een pizza in de oven gegooid en ben gaan eten. ’s Avonds moest ik nog wachten tot de wasmachine klaar was dus heb ik maar wat series gekeken en ben vervolgens gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3615

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: