werkweek 5 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu werkweek 5 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

werkweek 5

Blijf op de hoogte en volg Lisan

08 Maart 2016 | Spanje, Málaga

na twee weken weinig nieuws te melden gehad, zijn er nu wat kleine ontwikkelingen geweest. Fabiënne de eigenaar van het bedrijf is een aantal dagen geleden langs geweest om te vragen hoe het met ons ging en op het bedrijf. er zijn wat puntjes naar boven gekomen die verbeterd moesten worden op het werk zelf en er waren wat puntjes die wij hebben aangedragen die bij andere studenten zullen worden toegepast. daarnaast hebben ze deze week besloten om bijna alle honden die boven in het hotel zaten naar beneden te brengen zodat er nieuwe honden binnen konden worden gehaald. dit heeft voor mijn sectie nogal wat te betekenen gehad want ik heb u bijna allemaal nieuwe honden. ik heb nu drie herders, drie mastiffs, een labrador, een boxer en een chowchow die nieuw zijn op mijn sectie. de boxer is nog een puppy dus die is echt super lief. de mastiffs zijn echt enorm als ze tegen me opspringen komen ze letterlijk boven mij uit maar ze zijn wel echt heel lief. één van deze mastiffs stond in eerste instantie beneden maar ze kan over de kooi heen klimmen en heeft al een aantal keer boven op de berg gezeten dat we haar hebben moeten halen dus hebben ze deze bij mij neer gezet. de chowchow is zeer lastig in te schatten. ze wil haar hok niet in en ik moet haar aan de riem terug zetten want als ik haar wil duwen richting haar hok dan hangt ze in mijn arm en dat heb ik toch liever niet. daarnaast heb ik trouwens ook nog een nieuwe hond maar wat voor ras het is dat weet ik niet maar dat is echt een zielig ding. ze is bij ons afgezet met haar eigen mand deken en drinkbak. ze is veel te dik en is heel erg depressief nu ze bij ons zit ze is het helemaal niet gewend om de hele dag in een hok te moeten zitten met al de herrie die er bij komt kijken. gelukkig is ze al gereserveerd en zal dus snel een nieuw huisje hebben waar ze hopelijk wel haar geluk zal vinden.
morgen gaan Ines, Chloë en ik met de dierenartsassistent mee naar een dodingsstation. de andere drie meiden zijn vandaag al geweest. ik ben heel benieuwd hoe dat wordt. we mogen allemaal één hond uitkiezen die we willen redden. het is natuurlijk wel heel erg dubbel. je mag een hond redden maar aan de andere kant weet je gewoon dat de honden die je niet kiest een vreselijk lot tegemoet gaan dus ik denk dat ik morgen een zware dag ga krijgen. hier morgen meer over.

  • 08 Maart 2016 - 22:26

    Mama:

    Mooi verhaal. Pas wel goed op jezelf met de honden em veel sterkte morgen, maar geniet ook van die ene die je kunt redden. Vergeet niet, we kunnen niet de hele wereld redden.
    xxxxx mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3607

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: