werkdag 6 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu werkdag 6 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

werkdag 6

Blijf op de hoogte en volg Lisan

08 Februari 2016 | Spanje, Málaga

Ik heb vannacht maar drie uur geslapen. Dus toen ik moest werken vandaag was het zwaar. vandaag waren we met alle stagiaires. iedereen is nu gearriveerd dus zijn we met negen stagiaires. het is wel heel erg druk, maar er is op zich voldoende te doen. ik heb voortaan mijn eigen sectie samen met Lonneke. dit is een nieuw huisgenootje. ze heeft al veel ervaring met dit soort werk dus dat was wel handig. we waren al snel op elkaar ingewerkt dus waren we vroeg klaar met de eerste poetsronde. we hebben toen de andere secties geholpen en zijn toen pauze gaan houden. na de pauze zijn we de honden gaan voeren, toen dit allemaal te eten had, was er nog zoveel tijd over en was er eigenlijk geen werk totdat we gingen eten. we zijn dus maar bij de honden gaan zitten en hebben lekker met ze geknuffeld. toen het één uur was zijn we pauze gaan houden, om vervolgend=s na de pauze de voerbakken schoon te maken. de honden van sectie 2 en 3 zijn naar het veld geweest. toen deze op het veld stonden hebben Lonneke en ik alle drie de secties schoongemaakt. de rest was allemaal op het veld terwijl we eigenlijk wel wat extra handen konden gebruiken. dit heb ik naderhand ook wel even aangegeven en dat begrepen ze dan ook wel. toen alle honden terug waren van het veld was er nog een uur over. de andere meiden hebben toen alle honden medicatie gegeven en omdat ik alle secties al had gepoetst mocht ik even met de honden knuffelen. nu hebben we vandaag op sectie één een nieuwe hond binnen gekregen. dit is een boxer hij is gisteren binnen gekomen uit een dodingsstation. hij is enorm mager maar wel heel aanhankelijk. voor zover ik het kan zien is het echt een hele aanhankelijke familie hond geweest en ik kan dus niet begrijpen waarom iemand deze hond weg doet.
om vijf uur mochten we weer naar huis. vanavond maar op tijd naar bed om wat slaap in te halen, want morgen hebben we weer een nieuwe werkdag voor de boeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3611

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: