werkdag 8 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu werkdag 8 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lisan Graaf - WaarBenJij.nu

werkdag 8

Blijf op de hoogte en volg Lisan

15 Februari 2016 | Spanje, Málaga

Deze dag begon als alle andere dagen. Ik ben begonnen aan mijn eigen sectie en linda is begonnen aan sectie drie. Wij hadden in de ochtend al in de gaten dat er niemand was voor sectie twee. Deze sectie is dus voor de pauze ook niet gepoetst. Toen linda en ik bijna klaar waren met onze secties. Kwamen de drie belgische meiden naar boven om hier en daar wat te helpen. Maar net toen we daar aan wilden beginnen, werden we geroepen voor de pauze. Na de pauze zijn de belgische meiden eerst hun eigen honden gaan voeren. linda en ik zijn ook onze eigen sectie gaan voeren. ondertussen zouden miguel en steven sectie twee poetsen. Maar het was zo’n hectische dag voor ze dat ze hier geen tijd voor hadden. De belgische dames hebben dit toen voor ze gedaan. Daarna zijn we gaan pauzeren. Na de pauze zijn we met de honden naar het veld geweest. Toen we terug waren van het veld is iedereen zijn eigen sectie voor de tweede keer gaan poetsen. Ik was redelijk snel klaar met mijn sectie en ben toen doorgegaan met sectie twee. Er waren gedurende de dag wat dingen die niet helemaal goed waren en deze heb ik doorgegeven aan steven. Terwijl ik bezig was met sectie twee kwam steven ook weer voorbij en ik moest iets melden dat fout was en toen hij zag dat ik ook sectie twee al bijna helemaal af had zei hij dat ik goed bezig was en dat ik een fijne stagiaire ben. Dat is natuurlijk altijd fijn om te horen. Na de tweede schoonmaak was het alweer vijf uur en konden we alweer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 3609

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 24 April 2016

stage spanje

Landen bezocht: